Tarptautinis e-Twinning projektas „Creative and Fun Little Scientists“

Vasario-kovo mėnesiais anglų kalbos mokytoja Jurgita Galackaitė kartu su 2-ųjų klasių mokytojomis (L. Vagneriene, D. Puišiene, Z. Garbašauskiene) ir jų auklėtiniais sėkmingai įgyvendino tarptautinį projektą „Creative and Fun Little Scientists“ („Kūrybiški ir Linksmi Mažieji Mokslininkai“). Jame dalyvavo 11 mokyklų iš Maltos, Turkijos ir Lietuvos. Projektas integravo veiklas, susijusias su  pasaulio pažinimu bei anglų kalba.

Pradinukai – smalsūs, aktyvūs eksperimentatoriai, norintys viską išbandyti, patirti, kaip yra „iš tikrųjų“. Būtent šiame projekte jie turėjo galimybę atlikti skirtingus eksperimentus, kartu praturtinti ir praplėsti pasaulio pažinimo bei anglų kalbos žinias apie supančią gamtinę aplinką. Mokiniai susipažino ir su kitų šalių mokyklų atliktais eksperimentais, suvokė gamtamokslinių kompetencijų svarbą, patyrė pažinimo džiaugsmą.

Anglų kalbos pamokoje 2b klasėje  žiūrėjome ir aptarėme animacinį filmuką apie augalo dalis, jų reikšmę, užrašėme ir pristatėme  jas anglų kalba. Pasaulio pažinimo pamokoje mokiniai vadovaujant klasės mokytojai D. Puišienei  atliko eksperimentą „Kam augalui reikalingi stiebas ir šaknys?“. Jo metu mokiniai aktyviai diskutavo tarpusavyje, dar kartą pakartojo augalo sandarą, formulavo išvadas apie skirtingų augalo dalių svarbą jo augimui.

Pasaulio pažinimo pamokose 2 a ir 2c klasių mokytojos Z. Garbašauskienė ir L. Vagnerienė vedė diskusiją, „Kuo mums naudingi augalai“. Mokiniai susidomėję stebėjo ir aptarė  kompiuterines pateiktis apie augalo dalis, pupelės vystymąsi, vėliau užrašė ir atliktas užduotis pristatė lietuvių- anglų kalbomis.

Į klausimą, „Ko reikia, kad augalai augtų“, mokiniai pateikė daug skirtingų atsakymų. Todėl mokytojos pakvietė atlikti eksperimentą „Ko reikia, kad augalai augtų ?“ ir  išsiaiškinti savo atsakymų teisingumą. Buvo nuspręsta pasėti saulėgrąžos sėklas (2 c kl.) ir pasodinti pupeles (2 a kl.),  jas daiginti skirtinguose vazonuose skirtingomis sąlygomis bei stebėti jų augimą.

Kiekvienas mokinys turėjo stebėjimo lapą, kuriame rašė savo teiginius apie skirtingomis sąlygomis auginamų augalų augimą projekto pradžioje ir pabaigoje, darė išvadas.

Abiejų klasių mokiniai priėjo išvadą, kad geram augalų augimui ir vystymuisi reikalingi vanduo, šviesa, šiluma, oras ir derlinga dirva.

etw_certificate_141587_lt

Kviečiame susipažinti su parengta projekto video medžiaga.

https://youtu.be/VirFbKJXSrw

 

Anglų k. mokytoja Jurgita Galackaitė